Hill’s Pet Nutrition
Αισιοδοξία για τη Hill’s Pet Nutrition από την Colgate-Palmolive, καθώς η αγορά απομακρύνεται από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής επενδυτικών σχέσεων της Colgate-Palmolive, John Faucher, η Hill’s Pet Nutrition αναμένεται να επιστρέψει στον ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 3% έως 5%.
Στην ομιλία του στο πρόσφατο Παγκόσμιο Συνέδριο Καταναλωτή Λιανικής της ελβετικής επενδυτικής τράπεζας UBS στη Νέα Υόρκη, ο Faucher περιέγραψε τη συνολική στρατηγική της πολυεθνικής και στάθηκε στην επιτυχία της Hill’s Pet Nutrition. Το βασικό νόημα είναι ότι η εταιρία αύξησε τα αποτελέσματά της όταν εστίασε σε τομείς της αγοράς όπου ήξερε ότι είχε μικρότερη παρουσία, όπως οι εξειδικευμένες συνταγογραφημένες δίαιτες (οι λεγόμενες Prescription Diet), ενσωματώνοντάς τις στην ομπρέλα της Hill’s. Η Hill’s κατάφερε να διατηρήσει την αύξηση των κερδών της παρά τις αρνητικές επιπτώσεις από τη μείωση των πωλήσεων ιδιωτικών ετικετών, έναν τομέα που αφήνει πίσω της το 2025.
Οικονομικές αντιξοότητες: Οι προκλήσεις της αγοράς
Ο κλάδος της διατροφής κατοικίδιων έχει δυσκολευτεί να προσαρμοστεί στην ταχέως μεταβαλλόμενη ζήτηση από τον καιρό της πανδημίας του κορωνοϊού. Στην αρχή της πανδημίας, η ζήτηση για κατοικίδια και προμήθειες κατοικίδιων ζώων εκτοξεύτηκε στα ύψη, δημιουργώντας μια ευκαιρία για πολλές εταιρίες που πουλούσαν είδη για ζώα συντροφιάς. Η επιχείρηση αναπτύχθηκε τόσο γρήγορα από το 2020 έως το 2022 που δεν είχε την ικανότητα να καλύψει τη ζήτηση. Η ζήτηση πλέον έχει μειωθεί λόγω του ότι τα νοικοκυριά μειώθηκαν και τα κατοικίδια έγιναν λιγότερα, καθώς ο πληθωρισμός έχει περιορίσει τις δαπάνες. Μάλιστα, η μείωση των νοικοκυριών έχει επηρεάσει τη ζήτηση για σκύλους και άρα τη ζήτηση για ποιοτική τροφή για σκύλους. Ο Faucher όμως, αναμένει ότι όλο αυτό θα ανακάμψει μακροπρόθεσμα, υπονοώντας ότι η ζήτηση θα μπορούσε να επανέλθει επίσης, θεωρώντας ότι οι μακροπρόθεσμες τάσεις θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της Hill’s. Επίσης, είναι βέβαιος ότι δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος που θα μπορούσε να απομακρύνει τους ανθρώπους από τα κατοικίδια σε βάθος χρόνου.
Τάσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης
Η Colgate-Palmolive στοχεύει να διεισδύσει περισσότερο στα νοικοκυριά με τη Hill’s Pet Nutrition, καθώς η ίδια είναι η μοναδική εταιρία στον κόσμο με τη μεγαλύτερη διείσδυση βρισκόμενη περίπου στο 60% των νοικοκυριών παγκοσμίως. Η Hill’s έχει περίπου 6% διείσδυση στα νοικοκυριά στην κορυφαία αγορά της που είναι αυτή των ΗΠΑ. Επομένως, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να αυξηθεί η διείσδυση στα νοικοκυριά και να αυξηθεί μαζί με αυτή το μερίδιο αγοράς της Hill’s.
Οι επεκτάσεις της παραγωγικής ικανότητας πρόκειται να βοηθήσουν στην επίτευξη αυτής της ανάπτυξης. Η Colgate-Palmolive επένδυσε σε μια σειρά από εγκαταστάσεις που σχεδιάστηκαν για να αυξήσουν την παραγωγή και την ικανότητα για καινοτομίες στη Hill’s – μιας και η ζήτηση αυξήθηκε το 2022, η εταιρία επένδυσε σε πολλά εργοστάσια. Επίσης, το εμπορικό σήμα της Hill’s είναι ένα ισχυρό σήμα πάνω στο οποίο η εταιρία έχει κάνει σοβαρές επενδύσεις ώστε να χτίσει την αναγνωρισιμότητά του. Γι’ αυτό, παρά το γεγονός ότι ο κλάδος βρίσκεται σε πιο χαμηλά επίπεδα σχετικά με τη ζήτηση από αυτά που η Colgate-Palmolive θα ήθελε, η δομή του εμπορικού σήματος και της ίδιας της επιχείρησης είναι μακράν η καλύτερη. Τέλος, ο Faucher επανέλαβε τα λόγια του Προέδρου, Διευθύνοντος Συμβούλου και CEO, Noel Wallace της Colgate-Palmolive, ο οποίος δήλωσε στο συνέδριο Consumer Analyst Group (CAGNY) που έγινε στη Νέα Υόρκη τον περασμένο Μάρτιο ότι η εταιρία εξετάζει την επέκταση της παραγωγής στις υγρές τροφές για γάτες και στις τροφές για μικρόσωμους σκύλους.