Τροφές ιδιωτικής ετικέτας
Όλο και περισσότεροι κηδεμόνες κατοικίδιων στο Ηνωμένο Βασίλειο επιλέγουν τροφές ιδιωτικής ετικέτας και εξατομικευμένες συμβουλές από τοπικά pet shops.
Η προτίμηση σε τροφές κατοικίδιων ιδιωτικής ετικέτας ήταν το συμπέρασμα μιας πρόσφατης έρευνας που έγινε σε 204 γονείς κατοικίδιων στο Ηνωμένο Βασίλειο από την πλατφόρμα πληροφοριών LOOP – Yummypets σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής τροφών για κατοικίδια GA Pet Food Partners.
Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει ότι τα τοπικά pet shops συνεχίζουν να εκτιμώνται ιδιαίτερα για τις αξιόπιστες συμβουλές και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες τους.
Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας, το 80% των καταναλωτών που ψωνίζουν από pet shops επισκέπτονται το τοπικό τους κατάστημα τουλάχιστον δύο φορές τον μήνα. Οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αφοσίωσή τους σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα είναι η τοποθεσία, η επιλογή των προϊόντων και η διάθεση για εξατομικευμένες προτάσεις από την πλευρά των υπαλλήλων. Τονίζεται ακόμη ότι αυτό που οδηγεί τους κηδεμόνες κατοικίδιων προς ένα συγκεκριμένο κατάστημα είναι η φιλική εξυπηρέτηση, η γνώση πάνω στο αντικείμενο και η εξειδίκευση, μαζί με το αίσθημα αξίας που προσφέρουν τα τοπικά καταστήματα.
Τα συμπεράσματα για τα είδη των τροφών που προτιμώνται
Όσον αφορά τις τροφές για κατοικίδια, το 19% των κηδεμόνων κατοικίδιων στο Ηνωμένο Βασίλειο αγοράζουν ξηρή τροφή με κίνητρο τα οφέλη για την υγεία του ζώου και την ποιότητα του προϊόντος. Τα οφέλη που αναζητούν είναι η υγεία και η ευεξία του ζώου σε καθημερινή βάση και η υγεία του δέρματος και του τριχώματος, ακολουθούμενα από την υγεία των δοντιών, του πεπτικού συστήματος, των αρθρώσεων και του βάρους.
Συγκεκριμένα, το 91% των κηδεμόνων είναι ανοιχτό στη μετάβαση σε μια πιο υγιεινή επιλογή τροφής με βάση τις συστάσεις του pet shop που επισκέπτονται, οδηγώντας σε μια αυξανόμενη τάση προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας του καταστήματος που αποτελούν πλέον το 64% των αγορών ξηράς τροφής. Μάλιστα, πολλοί κηδεμόνες κατοικίδιων θεωρούν ότι αυτά τα προϊόντα είναι ανώτερης διατροφικής αξίας. Όταν συγκρίνουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με επώνυμα προϊόντα, οι κηδεμόνες κατοικίδιων θεωρούν ότι τα πρώτα υπερέχουν ξεκάθαρα: το 44% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι value for money προϊόντα, δηλαδή αξίζουν τα λεφτά τους, σε σύγκριση με το 21% που επιλέγει επώνυμα προϊόντα.
Οι κηδεμόνες κατοικίδιων είναι πρόθυμοι να αποδεχτούν τη μετάβαση από επώνυμα προϊόντα σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: το 79% των αγοραστών είναι πρόθυμο να αντικαταστήσει την ξηρή τροφή που αγοράζει με αυτήν ιδιωτικής ετικέτας του καταστήματος που επισκέπτεται και το 87% δηλώνει ότι θα πλήρωνε ακόμη περισσότερα χρήματα για να την αποκτήσει.
Η έρευνα επισημαίνει ότι αυτή η αυξανόμενη τάση προς τις τροφές ιδιωτικής ετικέτας σηματοδοτεί μια ευκαιρία για τα τοπικά pet shops ώστε να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους, προσφέροντας αξιόπιστα προϊόντα που υποστηρίζονται από τις αξιόπιστες συμβουλές τους.