Δευτέρα, 28 Απριλίου, 2025

Κηδεμόνες κατοικίδιων – Πώς να τους κάνετε πελάτες σας

Share

Κηδεμόνες κατοικίδιων

Τι χρειάζεται να λάβουν υπόψη τους οι εταιρίες του κλάδου των κατοικίδιων προκειμένου να κερδίσουν τους κηδεμόνες ως πελάτες τους.

Οι κηδεμόνες κατοικίδιων είναι οι πελάτες της βιομηχανίας που ασχολείται με την υγεία και την ευεξία των ζώων συντροφιάς, η οποία εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς, αναγκάζοντας τις σχετικές εταιρίες να προσαρμόσουν στρατηγικά την υπόσχεση αξίας που δίνουν προκειμένου οι εν δυνάμει πελάτες τους να τις προτιμήσουν σε μια αναπτυσσόμενη και ανταγωνιστική αγορά.

Κηδεμόνες κατοικίδιων

Τα κατοικίδια είναι μέλη της οικογένειας

Μια ιδιαίτερα αξιοσημείωτη αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες βλέπουν τα κατοικίδια τους. Ενώ οι σκύλοι, οι γάτες και άλλα κατοικίδια μπορεί κάποτε να θεωρούνταν φίλοι της οικογένειας, ο σημερινός κηδεμόνας τα βλέπει πλέον ως ισότιμα μέλη της οικογένειάς του – μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις παίρνουν και τη θέση των παιδιών. Σύμφωνα με έρευνα, το 43% των Αμερικανών δηλώνει ότι προτιμά να έχει κατοικίδιο παρά παιδί, κάτι που συναντάται κυρίως μεταξύ των Millennials και της Γενιάς Ζ, ενώ το 82% των κηδεμόνων ισχυρίζεται ότι το κατοικίδιο είναι σαν παιδί τους. Βρισκόμαστε πλέον σε μια εποχή όπου οι κηδεμόνες και πελάτες των εταιριών που παράγουν ή διαθέτουν προϊόντα γι’ αυτά, απαιτούν μόνο το καλύτερο για τα κατοικίδιά τους, αναζητώντας προϊόντα με ποιότητα και σύνθημα που μιλά στις αξίες τους.

Τι ζητούν οι σύγχρονοι κηδεμόνες κατοικίδιων

Παρακολουθώντας εμπορικές εκθέσεις, διαφημιστικά και προωθητικά υλικά, γίνεται σαφές το πώς εξελίσσεται η βιομηχανία τροφών για κατοικίδια προκειμένου να ανταποκριθεί στις παραπάνω αλλαγές των αντιλήψεων και των προτιμήσεων των καταναλωτών. Για παράδειγμα, οι φρέσκες, εξατομικευμένες συνταγές, τα βιώσιμα και ανιχνεύσιμα συστατικά φυτικής προέλευσης και τα εξειδικευμένα θρεπτικά συστατικά για συγκεκριμένες ανάγκες υγείας, χαρακτηρίζουν έντονα τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες διαφοροποιούνται και ανεβάζουν την αξία τους.

Το παράδειγμα των ω-3 λιπαρών οξέων

Η κατηγορία των ω-3 λιπαρών οξέων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Το ιχθυέλαιο αντιπροσωπεύει την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη πηγή ω-3 σε τροφές και συμπληρώματα για κατοικίδια και οι επιχειρήσεις έχουν αντιμετωπίσει σοβαρές προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα μαζί με αστάθεια τιμών. Σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα με ασφαλείς, αποτελεσματικές, βιώσιμες και “πράσινες” αξίες, οι προμηθευτές συστατικών ω-3 πρέπει να προσφέρουν στις εταιρίες περισσότερα από τα γνωστά, παραδοσιακά πρότυπα. Στη Natures Crops International υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για την προέλευση των ω-3, με πολλούς να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις αντί για ιχθυέλαιο από σολομό ιχθυοτροφείου, ή άλλα συστατικά που προέρχονται από θαλάσσια ζώα και μπορεί να περιέχουν ρυπαντικές ουσίες. Οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερα από τις μάρκες που εμπιστεύονται, όπως αποδείχθηκε από μια πρόσφατη έρευνα της OnePulse, τον Φεβρουάριο του 2025, σε αγοραστές προϊόντων με ω-3 λιπαρά οξέα που έχουν κατοικίδια:

  • Το 79% των ερωτηθέντων αγοράζει σκόπιμα τρόφιμα ή/και συμπληρώματα που περιέχουν ω-3-6-9 για το κατοικίδιο.
  • Το 55% των ερωτηθέντων προτιμά τα φυτικά ω-3-6-9 από το ιχθυέλαιο.
  • Το 86% των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν για το κατοικίδιό του που έχει σημαντικές αξίες βιωσιμότητας έναντι ενός προϊόντος που δεν έχει.

Αυτές οι απαντήσεις δίνουν μια εικόνα για το πώς η βιομηχανία συστατικών ω-3 μπορεί να ανταποκριθεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Με μια τόσο ισχυρή και καθιερωμένη παρουσία, το ιχθυέλαιο θα παραμείνει αναμφίβολα η βασική επιλογή στην κατηγορία των ωμέγα. Ωστόσο, όταν πρόκειται για μάρκες που αναζητούν μια πιο εξελιγμένη πρόταση και για καταναλωτές που θέλουν μια πλήρη, ισορροπημένη διατροφή με ω-3-6-9 για υγιές δέρμα και τρίχωμα, υποστήριξη αρθρώσεων και μείωση φλεγμονών, καλή υγεία του εντέρου και γενικά ευεξία, το έλαιο Ahiflower (καθώς και το Ahiflower με προσθήκη φυκιών DHA) κερδίζει σημαντικά έδαφος. Πρόκειται για ένα φυτικό έλαιο που προέρχεται από τον σπόρο του φυτού Buglossoides arvensis, το οποίο ανήκει στην οικογένεια των Boraginaceae.

Ως η πλουσιότερη πηγή ω-3 της φύσης, εξαιρετική πηγή GLA και λειτουργικό πρεβιοτικό, το έλαιο Ahiflower βοήθησε τις μάρκες στον χώρο της ανθρώπινης διατροφής να αναβαθμίσουν την προσφορά των προϊόντων τους που περιέχουν ωμέγα λιπαρά οξέα για παραπάνω από μια δεκαετία ως μοναδική λύση σε μια κατηγορία με περιορισμένη καινοτομία. Ενώ το ιχθυέλαιο έχει παρουσιάσει πολλές προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα τα τελευταία χρόνια, εναλλακτικές πηγές ωμέγα όπως το έλαιο φυκιών έχουν αγωνιστεί να προσελκύσουν το ευρύτερο ενδιαφέρον των κηδεμόνων κατοικίδιων. Το έλαιο Ahiflower είναι ακόμα σχετικά νέο στη βιομηχανία τροφών για κατοικίδια, αλλά προσφέρει την ευκαιρία στις εταιρίες να αξιοποιήσουν ένα συστατικό με σημαντικά αξιακά πλεονεκτήματα – πλήρως ιχνηλάσιμο, προερχόμενο από τη φύση, καλλιεργημένο με μεθόδους της αναγεννητικής γεωργίας και απαλλαγμένο από ρύπους που βρίσκονται συνήθως σε θαλάσσιες πηγές ωμέγα. Είτε χρησιμοποιείται μόνο του είτε σε συνδυασμό με ιχθυέλαιο ή έλαιο φυκιών, το Ahiflower ανεβάζει την αξία των συμπληρωμάτων για κατοικίδια, επικοινωνώντας μηνύματα όπως, “Η πλουσιότερη πηγή ω-3 της φύσης” και “Πλήρη και ισορροπημένα ω-3-6-9”.

Οι εταιρίες του κλάδου των τροφών για κατοικίδια έχουν μια εξαιρετική ευκαιρία να προσφέρουν προϊόντα που να προσελκύουν και να ευθυγραμμίζονται με το κοινό-στόχο τους, χρησιμοποιώντας συστατικά που αναγεννούν τη φύση και προάγουν την υγεία των κατοικίδιων. Με βάση το παραπάνω παράδειγμα, η Natures Crops International, ως αποκλειστικός παρασκευαστής του ελαίου Ahiflower, είναι περήφανη που παρουσιάζει μια καινοτόμο λύση για τη βιομηχανία κατοικίδιων και ενθουσιασμένη που προσφέρει το κάτι παραπάνω στους καταναλωτές.

Διαβάστε επίσης

Επικαιρότητα